Zomervakantie in de prachtige natuur van Züschen-Winterberg

Een appartement in Alte Schule Züschen biedt de perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke zomer vakantie in de regio Winterberg. Een perfecte plek voor prachtige wandel- en fietsroutes. Ook voor kinderen is er in Züschen-Winterberg en omstreken eindeloos veel te ondernemen! Wil je liever even ontspannen, bezoek dan één van de wellness centra in de buurt.

Fietsen en wandelen in en rondom Züschen-Winterberg

Stap je graag op de fiets? Of wellicht liever een heerlijke route wandelen? In de omgeving van Züschen-Winterberg barst het van de wandel- en fietsroutes voor zowel de fanatieke als de recreatieve wandelaars en fietsers. Met 480 kilometer aan wandelpaden en 1.140 kilometer aan fietspaden zult u zich niet snel vervelen tijdens uw zomervakantie.

Fietsen in winterberg met de kinderen

Zomers luieren in winterberg

Tijdens de zomervakantie mag dit niet ontbreken: zwemmen!

Een warme zomerdag vraagt om een frisse duik in het zwembad. In de buurt van Züschen-Winterberg vindt u 5 zwembaden. In Niederfeld is nog meer waterpret te vinden, hier ligt Wake & Water, voor een actief dagje waterskiën of wakeboarden. Ook zijn er in de buurt meerdere binnenzwembaden te vinden.

Golfen tijdens de zomervakantie in Züschen-Winterberg

In de buurt van Alte Schule Züschen zijn diverse golfbanen te vinden. Deze banen kenmerken zich door het heuvelachtige landschap, een bijzondere ervaring! Golfclub Schmallenberg is een aanrader en staat bekend om het prachtige uitzichten en de 27 geweldige fairways. Deze club is voor iedereen toegankelijk. Ook in Winterberg (10 minuten rijden) is een golfclub te vinden, namelijk Golfclub Winterberg.

Uw volgende zomervakantie in beeld en geluid