Luxe appartementen tijdens de herfst in kleurrijke natuur

Geniet van het prachtige kleurrijke herfstseizoen in de omgeving Winterberg. Ook in de herfst is hier van alles te doen. Ga er samen met familie of vrienden op uit tijdens een actieve wandeling of fietstocht, of geniet van het luxe appartement in Alte Schule Züschen.

Wandelen en fietsen in de herfst in Winterberg

Wist u dat de Kahler Asten een van de hoogste en bekendste bergen van het Sauerland is? Deze ligt op 15 km afstand van Züschen-Winterberg, dicht bij uw accommodatie dus! Op de Kahler Asten ontspringt de grootste rivier van het gebied, rond dit gebied is een uitgebreid wandelgebied te vinden. Er is zelfs een officieel Europees langeafstandswandelpad te vinden door de gemeente Winterberg. Voor de fietsfanaten zijn er verschillende fietsrouters voor beginners- tot gevorderdenpaden. Naast de verharde paden zijn er voor de avonturiers ook verschillende mountainbikeroutes.

Schitterende fietsroutes in winterberg

Even ontspannen in de omgeving Züschen-Winterberg?

Even bijkomen van al dat wandelen en fietsen? Dat kan! In de omgeving zijn verscheidene wellness centra te vinden waar u heerlijk kunt genieten van de sauna of een massage. Ook zijn er een aantal overdekte zwembaden in de buurt. Het Sauerlandbad, nog geen half uur rijden vanaf Züschen-Winterberg, is voorzien van een sauna en mogelijkheid tot massages. Maar er zijn ook spectaculaire glijbanen.

Golfbanen nabij Alte Schule Züschen

In de top 10 outdoor activiteiten in Winterberg, staat een potje golfen hoog op de lijst. In de omgeving van Züschen-Winterberg zijn er meerdere golfbanen te vinden. Bijvoorbeeld Golfbaan Winterberg; een 9-holes baan die twee keer gespeeld wordt. Geen makkelijke baan, maar wie van een uitdaging houdt is dit zeker een bezoek waard. De baan staat bekend om de fenomenale uitzichten en u kunt er zelfs heerlijk ontbijten!

Uw volgende herfstvakantie in beeld en geluid